ضرورت بازگشایی مرز دهلران برای رفاه حال زائران حسینی

نماینده مردم دهلران در مجلس، با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب برای راحتی سفر زائران کربلای معلی، گفت: با توجه به آمادگی مرز "دهلران "و "موسیان" باید این دو منطقه نیز برای رفاه حال زائران بازگشایی شود.

به گزارش ایسکانیوز، شادمهر کاظم زاده با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب برای راحتی سفر زائران کربلای معلی،گفت:با توجه به حجم بالای زائران بازگشایی مرز "دهلران" و "موسیان" برای کاهش ترافیک مسیرها ضروری است.

نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه مرزهای تعیین شده برای عبور زائران محدود است،تصریح کرد:باتوجه به آمادگی مرز دهلران و موسیان باید این دو منطقه نیز برای رفاه حال زائران بازگشایی شود.

وی ادامه داد:هر چند مسئولان با بازگشایی مرز دهلران و موسیان در بازگشت مسافران اربعین حسینی موافقت کرده اند؛اما باید این مسیر در رفت زائران نیز برای کاهش حجم ترافیک بازگشایی شود.

کاظم زاده با تاکید براینکه مرز "دهلران" با توجه به نزدیکی به عتبات عالیات باید برای عبور زائران حسینی(ع) بازگشایی شود،تصریح کرد:مذاکرات بسیاری در این رابطه انجام شده؛اما تاکنون بازگشایی این مسیر رخ نداده است.

وی درگفت وگو با خانه ملتف ادامه داد:جوابگو نبودن جاده های منتهی به عتبات عالیات ضرورت بازگشایی مرز دهلران را نشان می دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید در خصوص تعیین مرز دهلران برای عبور و مرور زائران و راحتی حال آن ها استفاده کند.

300/302

کد خبر: 704694

وب گردی

وب گردی