دانشگاه آزاد اسلامی بوکان میزبان مسابقات فوتسال دانشجویان استان شد

مسئول تربیت بدنی واحد بوکان از میزبانی این واحد دانشگاهی مسابقات فوتسال دانشجویان استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عبیداله خدایاری مسئول تربیت بدنی واحد بوکان گفت : استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در مسیر توسعه و اشاعه تربیت بدنی و ورزش در بین جامعه ورزشی داشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و شهرستان رشد چشمگیری داشته است.

خدایاری در ادامه نیز به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های ورزشی این واحد پرداخت و از حمایت‌های رئیس واحد، دکتر انور ضیائی قدردانی کرد.

وی حضور مقتدرانه و قهرمانانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با میزبامی واحد بوکان و قهرمانی این واحد به جامعه ورزشی شهرستان تبرک گفت و این موفقیت را نشانه اهمیت ورزش حرفه‌ای در این دانشگاه دانست و عنوان کرد: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان میزبانی مسابقات ورزشی را در رشته‌های کشتی، والیبال کارکنان، فوتسال دانشجویان و مسابقات بدمینتون در رده های سنی جوانان برعهده دارد

خدایاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همواره از ظرفیت خوب استادان گروه تربیت بدنی دانشگاه در حوزه ورزش شهرستان و استان تاثیرگذار بوده و در روند علمی کردن ورزش در شهرستان سهیم است.

خدایاری در ادامه افزود این هفته مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان از مورخ 22 آبان 95 لغایت 7 آذر 95 با حضور 16 تیم در سالن ورزشی شهید مطهری این واحد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود : این مسابقات برای انتخاب تیم دانشگاه در جهت شرکت در مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی که به میزبانی واحد بوکان در سالن ورزشی چند منظوره شهید مطهری این واحد برگزار می شود صورت می گیرد

200

کد خبر: 704695

وب گردی

وب گردی