بررسی علت مرگ دانشجوی دانشگاه کاشان/ فرد مقصر  شناخته نشده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موضوع علت مرگ دانشجوی دانشگاه کاشان بررسی شد و جمع بندی این بررسی منجر به تقویت سیستم مشاوره وزارت علوم شد.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب الله ده مرده گفت: درجلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی موضوع علت مرگ دانشجوی دانشگاه کاشان با حضور وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان این وزارتخانه بررسی شد.

وی افزود: گزارشی درخصوص مرگ دانشجو دانشگاه کاشان تهیه شده بود که این گزارش به وزارت علوم منعکس شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: طبق گزارش ارائه شده فردی در این زمینه مقصر شناخته نشد و تاکید شد تا وزارت علوم سیستم ارائه مشاوره های دانشجویی خود را تقویت کند.

دهمرده تاکید کرد: در جلسات مختلف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع مرگ دانشجوی دانشگاه کاشان بررسی شده است و جمع بندی نهایی در این زمینه اعلام شد.

دانشجوی دوره دکتری دانشگاه کاشان اوایل تیرماه خودکشی کرد که برخی از دوستان این دانشجو علت خودکشی وی را مشکلات ناشی از فرآیند بورس تحصیلی این دانشجو اعلام کردند بنابراین در کمیته آموزش و تحقیقات مجلس کمیته ای برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

این کمیته با حضور در دانشگاه کاشان گزارشی را درخصوص خودکشی این دانشجو تهیه کرد و این گزارش در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر علوم ارائه شد.

منبع: مهر

205/200

کد خبر: 704697

وب گردی

وب گردی