1350طرح کنترل مواد مخدر در سمنان

 فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از اجرای یک هزار و ۳۷۴ طرح کنترلی و مقابله با مواد مخدر این فرماندهی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در این طرح ها ۲.۳تن مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار روح الامین قاسمی در نشست خبری با حضور خود با اصحاب رسانه از عزم پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و ۴۶۴کیلو گرم موارد مخدر کشف و ضبط شد که این میزان نشان دهنده افزایش جدیت پلیس درباره مبارزه با مقوله مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از اجرای یک هزار و ۳۷۴ طرح کنترلی و مقابله با مواد مخدر این فرماندهی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در این طرح ها ۲.۳تن مواد مخدر کشف شده است.

سردار روح الامین قاسمی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خود با اصحاب رسانه از عزم پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و ۴۶۴کیلو گرم موارد مخدر کشف و ضبط شد که این میزان نشان دهنده افزایش جدیت پلیس درباره مبارزه با مقوله مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه میزان کشف مواد مخدر استان سمنان نسبت به سال گذشته ۲۰۲درصد رشد داشته است، افزود: از این میزان مواد مخدر مکشوفه دو هزار و ۳۰۰کیلوگرم در خلال اجرای طرح های مقابله ای و کنترلی و مابقی در گشت های عملیاتی ناجای استان، کشف و ضبط شده است.

فرمانده ناجای استان سمنان از دستگیری دوهزار و ۷۱۶نفر در رابطه به جرایم مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و ابراز داشت: ۱۷ درصد از این تعداد در زمره تولید کنندگان مواد مخدر صنعتی محسوب می شدند که امروز خوشبختانه در چنگ قانون هستند.

قاسمی با بیان اینکه از بین دوهزار دستگیر شده مرتبط با مواد مخدر استان سمنان، ۱۱۱ نفر اتباع کشورهای خارجی و عمدتا افغانستانی هستند، ابراز داشت: این تعداد مختلف ایرانی و خارجی در قالب ۵۱ گروه خلافکاری و قاچاق بری ساماندهی شده بودند که توسط ماموران جان برکف نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مواد مخدر در زمره مسائل و معضلات اجتماعی خانمان برانداز است که ناجا در مقابله با آن و تامین امنیت خانواده‌های ایرانی تمام تلاش خود را به کار بسته است.

منبع:مهر

706

کد خبر: 704707

وب گردی

وب گردی