برگزاری جشنواره ایده پرداز برتر استان قم در سال 95 به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزاری جشنواره ایده پرداز برتر استان قم در سال 95 به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

محبوبه سادات شریف، معاون پژوهش و فناوری واحد قم به ایسکانیوز گفت : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، درراستای زمینه سازی برای ارتقاء جایگاه علمی کشور در جهان،تحقق زمینه های کار آفرینی،توسعه و ترویج ایده پروری و هدایت ایده های خلاق و نوآور به منظور خلق ثروت ( اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ،اجتماعی) برای جامعه و مردم جشنواره ایده پرداز برتر در هفته پژوهش و فناوری برگزار می شود.

شریف هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ایده های برتر دانست و افزود:مهمترین هدف از برگزاری جشنواره شناسایی ایده های برتری است که بتوانند به محصولی اختراعی و نیمه صنعتی و در نهایت محصول تجاری مورد نیاز کشور تبدیل شوند و در قالب شرکت فناور بتوانند در بازار آزاد رقابت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : ایده های ارائه شده به این جشنواره مورد ارزیابی ، نظر سنجی و رتبه بندی داوران قرار می گیرند و تعدادی از آنها به عنوان ایده های برتر شناخته خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم دستور العمل اجرایی انتخاب ایده پرداز برتر را به شرح ذیل توضیح داد:

ماده 1 : شرکت کنندگان در جشنواره انتخاب ایده پرداز

کلیه اقشار جامعه شامل دانش آموزان ، دانشجویان ، کارگران و کارمندان ، زنان خانه دار ، مسئولان و ... می توانند ایده های کاربردی و جدید خود را ارائه کنند.

ماده 2 : افراد می توانند پرسشنامه استانی ایده پردازان را به پیوست ارائه شده است تکمیل کرده و همراه با یک قطعه عکس تا تاریخ 30/8/95 از طریق پست سفارشی و یا به صورت حضوری به دبیرخانه ستاد به نشانی بلوار الغدیر- ابتدای بلوار دانشگاه – مجتمع دانشگاهی – معاونت پژوهش و فناوری – کمیته اجرایی انتخاب ایده پرداز برتر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم ارسال کنند . نحوه امتیاز دهی به طرح ها بر اساس نظر کارشناسان و به صورت کیفی خواهد بود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به آدرس http://qom-iau.ac.ir مراجعه کنند.

200
کد خبر: 704754

وب گردی

وب گردی