مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران به خاطر آلودگی هوا رسما از گردشگران عذرخواهی کرد

آلودگی هوای تهران موجب شد تا مدیرکل میراث فرهنگی استان رسما از گردشگران خارجی و داخلی که طی این چند روز به تهران سفر می کنند عذرخواهی کند.

به گزارش ایسکانیوز، رجبعلی خسرو آبادی در این باره گفت: آلودگی هوا موجب شده تصویری که گردشگران خارجی بعد از ورود به تهران مشاهده می کنند بر خلاف تبلیغی باشد که انگیزه سفر آنها برای دیدن جاذبه های تاریخی ، طبیعی و فرهنگی تهران شده است ، به همین دلیل از همه گردشگران خارجی که در این چند روز به تهران می آیند به دلیل شرایط پیش آمده عذر خواهی می کنیم .
مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: امیدواریم میهمانوازی هموطنان موجب شود تا تصویر خاکسری ایجاد شده از جاذبه های زیبای تهران از خاطر گردشگران پاک شود .
وی ادامه داد : تمامی تورهای تهرانگردی که قرار بود با مشارکت دفتر گردشگری شهرداری منطقه 12 از روز 23 آبان همزمان با روز جهانی دیابت به مدت یک هفته با عنوان " پیاده گردی سلامت برگزار شود کنسل شده است .
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت تعدادی از دفاتر مسافرتی که به صورت منظم برنامه تهرانگردی را اجرا می کنند به دلیل آلودگی برنامه این هفته خود را کنسل کرده اند .
وی ادامه داد: به شهروندانی که به صورت گروهی و انفرادی قصد بازدید از جاذبه های تهران را دارند پیشنهاد می دهیم که برنامه بازدید خود را به زمان دیگر موکول کند.
خسروآبادی در پایان افزود: تهران شهر زیبایی ها است به شرط آنکه همه شهروندان هوای آسمان پاک آن را داشته باشند.

701/101

کد خبر: 704915

وب گردی

وب گردی