بازدید فیدل کاسترو از دانشگاه صنعتی شریف/عکس

فرزند رهبر انقلاب کشور کوبا طی بازدید از دانشگاه صنعتی شریف به برگزاری دوره های مشترک دکتری و کارگاه های آموزشی مشترک میان متخصصین کوبایی و ایرانی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ فیدل کاسترو دیاز بالارت، مشاور عالی علمی دولت کوبا و فرزند رهبر انقلاب این کشور و گونزالس کسادا، سفیر کوبا در ایران به همراه هیئتی از اعضای آکادمیک کوبا از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.
در این دیدار که در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور فتوحی رئیس دانشگاه، موقر، مدیر امور بین الملل دانشگاه، بنایی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر موحدی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه و دکتر فرزانه از اساتید دانشکده مهندسی برق برگزار شد، موارد مختلف چگونگی بهبود روابط دانشگاهی دو کشور بررسی شد.
بنا بر این گزارش؛ پس از خوشامدگویی و معرفی حاضران در جلسه و دانشگاه ها، بحث آزاد پیرامون چگونگی تعاملات آغاز شد. دکتر کاسترو دیاز بالارت خود متخصص فیزیک هسته ای بوده و تمایل فراوانی به برگزاری دوره ها و کارگاه های مشترک با متخصصان ایرانی و شریفی در این زمینه نشان داد.
همچنین؛ برگزاری دوره های مشترک دکتری و پذیرش دانشجویان کوبایی برای تحصیل در مقطع دکتری نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جزئیات برنامه های مشترک با اعطای مدرک مشترک و جداگانه نیز توسط بنایی و فرزانه به تفصیل شرح داده شد.
در ادامه ی این دیدار، میهمانان از مجتمع خدمات فناوری شریف بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای دفاتر مستقر در این مجتمع آشنا شدند.

203/200

منبع: روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف

کد خبر: 705023

وب گردی

وب گردی