رییس واحد گیلان دانشگاه آزاد اسلامی:  آرامش امروز ما را مدیون رشادت های شهدا هستیم

مراسم سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور جمع کثیری از مسئولین و مدیران استانی ، دانشجویان و اعضای هیأت علمی و خانواده معزز شهدا در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر علیرضا امیر تیموری دبیر هیإت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن عرض ارادت به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی وآرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری وبا خیر مقدم به حاضرین در سالن اظهار داشت : خوشحالم که در طول ۳۴ سال قدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت این افتخار نصیب من شد که امروز در این فضای معنوی بتوانم یادمانی راببینم و شاهد این صحنه باشیم که دانشجویان و اعضای هیأت علمی در این فضای مقدس با دیدن این صحنه ها تزکیه روح پیدا کرده اند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، گفت: ما به تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب این فضای روحانی و همچنین نمایشگاه هایی در این خصوص را فراهم کردیم تا در جهت تزکیه وصیقل دادن روح و همچنین زنده نگهداشتن یاد شهدا اقدامی شایسته و در خور جایگاه والای این شهیدان انجام داده باشیم.

دکترامیر تیموری ضمن تقدیر از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این مراسم و یاد شهدای عزیز به ویژه شهدای دانشگاه اشاره کرد: امیدوارم که بتوانیم قدردان زحمات این شهدای عزیز باشیم زیرا که آرامش این قسمت از زمین در کره خاکی را ما مدیون رشادت های این شهدا و مرزبانان این کشور هستیم.

همچنین در این مراسم سردار محمد عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم سالگرد تدفین دوشهید گمنام در دانشگاه آزاداسلامی واحدرشت اظهار داشت: همه شهدا نور واحد هستند و پیدا کردن راه درست زندگی را در مطالعه زندگی شهداء باید جست.

وی ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین از خداوند طلب توفیق کرد تا رهرو واقعی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع) باشیم .

سردار عبدالله پور ضمن یاد آوری خاطرات و رشادت ها و فداکاریهای شهدای جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: شهدای اسلام نمونه بارزی از عمل به دستورات قرآن و رهروواقعی امام زمان بودند و شهدای ما همین انتظار را از ما دارند که به طور واقعی دنباله رو راه امام حسین (ع) و امام زمان ( عج ) و قرآن کریم باشیم و نباید تحت هیچ شرایطی تسلیم خواسته های دشمن شده و آینده کشور را محکم ، مقتدر و باصلابت بسازیم تا خواری برچشم دشمنان اسلام و قرآن باشیم.

لازم به ذکر است پخش کلیپ، سرود، مداحی و تقدیر از خانواده دو شهید گرانقدر که به همت حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با همکاری بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

200/202

کد خبر: 705098

وب گردی

وب گردی