معرفی سرپرست حوزه آموزش واحد شیروان دانشگاه آزاد اسلامی 

صبح امروز آیین معارفه معاون آموزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیروان با حضور، رئیس واحد و کارکنان حوزه آموزش این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابوالفضل فرهادی رئیس واحد شیروان ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین و کارشناسان آموزش و نقش موثرشان در پیشبرد اهداف آموزشی این دانشگاه، اظهار کرد: با انتصاب معاون جدید امیدواریم تغییر اساسی در این حوزه صورت گرفته و سطح رضایت دانشجویان بیش از پیش افزایش یابد.

وی همچنین پوراحمد را فردی صبور، آرام، پرتلاش و دلسوز مجموعه دانست و گفت: با شناختی که از دکتر پوراحمد دارم وی مناسب ترین گزینه برای معاونت آموزش بوده و از تمامی همکاران می خواهم بیشتر از قبل با وجدان کاری و تعهد، همکاری صد در صد با معاون جدید داشته و در تحقق اهداف عالی سازمان و مجموعه دانشگاه نهایت کوشش خود را داشته باشند.

دکتر علی اکبر پوراحمد سرپرست جدید حوزه آموزش واحد شیروان، از حسن نظر رئیس واحد ابراز خشنودی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم با کمک و همدلی همکاران واحد آموزش و سایر حوزه ها، نیازهای آموزشی واحد را برآورده سازم و با توجه به اینکه حوزه آموزش، حوزه پرترددی است و ارتباط مستقیمی با دانشجو دارد، از همکاران محترم همچون سابق انتظار صبر و شکیبایی دارم و امیدوارم رضایت دانشجو و تکریم ارباب رجوع را با عنایت به آیین نامه و مقررات دانشگاه در سرلوحه کار خود قرار دهند.

پوراحمد درباره برنامه آتی خود افزود: پیگیری ثبت رشته های جدید به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا، تعامل بهتر و صمیمی تر با اعضای هیأت علمی و استادان، پررنگ تر کردن نقش مدیران گروه در خدمت رسانی به دانشجویان، از مهم ترین برنامه هایم خواهد بود.

دکتر علی اکبر پوراحمد استادیار پایه 17 و عضو هیأت علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیروان بوده که دبیری تشکل اسلامی سیاسی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، مسئولیت های مختلف در دانشگاه امام حسین (ع) و بنیاد جانبازان و مستضعفان تهران، مدیر گروه کتابداری و اطلاع رسانی واحد شیروان، مقالات متعدد داخلی ، خارجی و ISI و ISC در مجلات معتبر داخلی و خارجی، 9 عنوان طرح پژوهشی و 5 عنوان تالیف کتاب را در کارنامه علمی، پژوهشی و اجرایی خود دارد.

200/202

کد خبر: 705108

وب گردی

وب گردی