دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مدال طلای جهانی خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد

دانشجوی قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مسابقات جهانی او-اسپرت مدال خود را به آستان مقدس رضوی تقدیم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، براین اساس با هماهنگی انجام‌شده در برنامه‌های آینده‌ای که به‌منظور در نظر گرفته خواهد شد طی مراسمی مدال طلای جهان جواد عجم به آستان قدس رضوی و مدال نقره برادر او علی عجم به خانواده شهدای مدافع حرم در استان سمنان اهدا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان سمنان دراین‌باره گفت:کشور ایران برخوردار از جوانانی است که با درک و فهم بالا در کنار طی کردن مدارج عالی درزمینه های مختلف، معرفت دینی آن‌ها نیز رشد یافته است.

وی افزود: این دو ورزشکار با این عمل مدال دنیایی خود را که حاصل تلاش و زحماتشان بوده است ماندگار و در عرصه دین‌باوری و توکل با اتصال و پیوند به مکتب و امامت آن را به افتخار بزرگی تبدیل کردند.

حسن عرب خابوری گفت: این عمل نشانه رفتار سنجیده و عاقلانه، رشد و تعالی معرفت و شعور بالای این ورزشکاران است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان سمنان با آرزوی موفقیت برای مدال‌آوران عرصه ورزش، ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران با داشتن روحیه ایثار و گذشت برای اعتلای نظام و فرهنگ دینی و سرافرازی کشور گام بردارند.

جواد عجم ورزشکار رزمی‌کار دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عضو تیم ملی اواسپرت با حضور در مسابقات قهرمانی جهان آنتالیا در 13 لغایت 15 آبان در آنتالیای ترکیه موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

200/202

کد خبر: 705109

وب گردی

وب گردی