نشست مشترک هیات عالی نظارت منطقه ۵  با هیات رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی واحد کرمانشاه

نشست مشترک هیات عالی نظارت منطقه ۵ با هیات رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی واحد کرمانشاه در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست مشترک هیات عالی نظارت منطقه ۵ با حضور دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، دکتر محمد عبدالله خانی مدیر کل نظارت و پی گیری های ویژه دبیر خانه هیات موسس، دکتر محسن محمود زاده دبیر کارگروه برنامه ریزی استراتژیک و کلان دبیر خانه هیات موسس، دکتر محسن عقابی معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 وسایر مدیران منطقه باهیات رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی واحد کرمانشاه در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای نشست ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان گفت: دانشگاه آزاداسلامی یکی از نهاد هایی است که پس از انقلاب در توزیع توسعه به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است و به افرادی که در مناطق محروم هستند خدمت رسانی کرده است. هرچند متاسفانه عده ای در راه توسعه دانشگاه آزاد اسلامی سنگ اندازی می کنند اما مسئولان دانشگاه با قدرت به راه خود ادامه می دهند.

دکتر نوذر قنبری در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: در سطح استان 94هزار دانشجو داریم که از این میان 31هزار دانشجو در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل می باشند.در سالهای اخیر در آموزش عالی استان نقش بسیار خوبی ایفا کرده ایم و در زمینه تحصیلات تکمیلی تعداد رشته ها را افزایش داده ایم و درخصوص رشته های پزشکی وپرستاری اقدامات خوبی داشته ایم.در زمینه پژوهش دستاورد هایی کسب کرده ایم و در این زمینه ظرفیت خوبی داریم.

قنبری گفت: 27 تفاهم نامه با دستگاه های مختلف به امضا رسانده ایم که نشان دهنده این است که تا چه حد توانسته ایم با این دستگاه ها ارتباط بر قرار کنیم. در زمینه کار های فرهنگی خوب عمل کرده ایم و سعی کرده ایم در سطح استان از رقبا جلوتر باشیم سیاست اصلی ما نیز همین است.در بحث در آمدهای غیر شهریه ای سرمایه گذاری هایی کرده ایم و کارهای مفیدی انجام داده ایم که موثر بوده است.در زمینه امور بین الملل هم استان های غربی به دنبال احداث واحد در کشورهای همسایه هستیم.

در این نشست دکتر محسن عقابی معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 گزارشی در مورد دبیرخانه هیات موسس ارایه داد.

در ادامه نشست مشترک هیات عالی نظارت منطقه ۵، مدیر کل نظارت و پی گیری های ویژه دبیرخانه هیات موسس ضمن تشکر از برگزاری جلسه توضیحاتی در خصوص نظارت اصلاحی هیات موسس بیان کرد و گفت: در این زمینه تعدادی سفر استانی رفته ایم و جلساتی برگزار کرده ایم که خروجی خوبی داشته است در این خصوص نگاه اصلاحی داریم و قصد کمک به مدیران در دانشگاه را داریم.

دکتر محمد عبدالله خانی ضمن تاکید بر نقش مثبت هیات عالی نظارت در مناطق مبنی بر اصلاح امور گفت: ما در اکثر گزارشاتی که به دبیرخانه هیات موسس ارایه می دهیم حاوی مطالب مثبتی است و قصد اصلی ما انتقال اطلاعات و مطالبی است که برای اصلاح امور مفید باشد. امروزه یکی از بحث هایی که نباید بگذاریم رقبا از ما جلو بیفتند این است که جایگاه دانشگاه آزاد را ثابت نگه داریم و باید با تعامل و همکاری با همدیگر این موضوعات را حل کنیم.تعامل بسیار خوبی بین همکاران برقرار است و امیدواریم این تعامل حفظ شود و موجب ارتقای این سیستم گردد.

در ادامه نشست هر یک اعضای هیات رییسه و روسای دانشکده ها واحد کرمانشاه ضمن ارایه گزارشی از حوزه مربوطه به بحث و تبادل نظر و با نمایندگان هیات موسس پرداختند.

200/202

کد خبر: 705139

وب گردی

وب گردی