رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: عملکرد دانشگاه آزاد تربت حیدریه در استان نمونه است

سی و ششمین نشست  کمیسیون دائمی هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در واحد تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در این نشست گفت : دانشگاه آزاد تربت حیدریه یکی از دانشگاههای فعال و خوب استان است و از همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خواست نقش خود را در استان همچون دانشگاه آزاد تربت حیدریه ایفا کنند تا بتوانیم در همه واحدها شاهد توسعه مطلوبی باشیم.

شیخ الاسلامی، افزایش رشته های دکترا در این دانشگاه ، توسعه و ایجاد شرکتهای دانش بنیان و زیان ده نبودن این دانشگاه را مهمترین شاخصه های موفقیت واحد تربت حیدریه بیان کرد.

در ادامه علیزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با اشاره به تعداد دانشجو در این دانشگاه نیز افزود: 3400 دانشجو در واحد ،550دانشجو در آموزشکده سما و قریب به 600 دانشجو در مراکز وابسته به این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و ظرفیت های علمی موجود در این شهرستان هم اکنون به یکی از قطب های بزرگ علمی و پژوهشی در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه توسعه تحصیلات تکمیلی، گسترش رشته ها در سطح کارشناسی ارشد و دکترا ایجاد مراکز رشد و توسعه فعالیت های آزمایشگاهی از سیاست های فعلی این دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با اشاره به اینکه درجه این واحد از 410 به 1045 افزایش یافته اظهار داشت: این دانشگاه ظرفیت خوبی برخوردار است که می تواند خود را بعنوان یکی از قطبهای علمی و پژوهشی در استان خراسان رضوی معرفی کند.

علیزاده افزود: فرصت سازی برای اساتید در بحث پژوهش و ارتقاء وضعیت آموزش اساتید بالغ بر 5/99 درصد در سطح تحصیلات تکمیلی با حمایت ها و مشوق های بورسیه تحصیلات اعضاء هیات علمی تمام وقت و جذب قریب به 11 عضو هیات علمی جدید در اولویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه بوده است.

200

کد خبر: 705151

وب گردی

وب گردی