نگاهی بر نقش کار خیر در رشد و تعالی انسان در یک برنامه

برنامه «عصر خانواده» سه شنبه 25 آبان ماه  با موضوع «نقش کار خیر در رشد و تعالی انسان» مجموعه ای متنوع و دیدنی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، با نزدیک شدن به اربعین حسینی (ع) در این برنامه از منظر روانشناسی به تاثیرات راهپیمایی اربعین بر روح و روان انسان پرداخته می شود. در این برنامه انجام یک کار به صورت گروهی و جمعی، حضور در یک فضای محبت آمیز و رشد قدرت صبر و تحمل از دلایل روانشناسانه این امر ذکر خواهد شد.
همچنین محمد نبی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد. او با هدف کارآفرینی برای تمام کسانی که دارای سوءپیشینه هستند کارخانه ای را تاسیس کرده تا از این رهگذر فرصتی دوباره برای اصلاح مسیر زندگی این افراد ایجاد شود.
در بخش دیگری از برنامه؛ «عصر خانواده» میزبان خانواده ای می شود که به صورت گروهی یک موسسه خیریه را اداره می کنند تا در خصوص فعالیت ها و اولین قدم های آغاز این مسیر پای صحبت آنها بنشیند.
آموزش طبخ یک نوع غذای عربی به نام خورش فاصولیا که با آن در مسیر راهپیمایی اربعین از زائرین پذیرایی می شود از دیگر بخش های این برنامه است. همچنین مستند این برنامه به زندگی زوجی می پردازد که به صورتی خلاقانه به ترویج کتابخوانی در سطح شهر پرداخته اند.
گفتنی است «عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و با اجرای گیتی خامنه، سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:15 از شبکه دو سیما پخش می شود.

500500

کد خبر: 705209

وب گردی

وب گردی