ارتباط بین قرآن و روابط عمومی بسیار مهم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ارتباط بین قرآن و روابط عمومی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در اولین دوره مسابقات قرآن و عترت کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دین مبین اسلام برای سازندگی انسان آمده است، گفت: برگزاری مسابقات حول محور قرآن و عترت در میان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین قرآن و روابط عمومی بسیار مهم است، افزود: متولیان امر روابط عمومی تسهیل‌گران تصمیمات در سازمان‌ها هستند.

عباسی تاکید کرد: اگر امروز می‌گوییم دین مبین اسلام ادعای مدیریت جهانی دارد، این ادعا با ارتباطات امکان پذیر است.

دکتر عباس فنیاصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه هر لحظه از زندگی انسان که توام با قرآن سپری می‌شود، لحظات ارزشمند عمر است، گفت: قرآن کتاب مقدسی است که سالم به ما رسیده است و باید به نحو احسن به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات قرآن و عترت برای دانشگاه محقق اردبیلی یک افتخار است، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در حد توان از این نوع برنامه‌ها حمایت می‌کند.

فنی اصل با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی یک دستگاه اجرایی است، تصریح کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مردم و سازمان و آئینه تمام نمای سازمان برای مردم است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در جامعه ما اغلب قرآن جایگاه تقدسی داشته است، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در کشور انقلاب اسلامی ایران رخ داده است، ولی به قرآن به دید واقعی نگاه نشده است.

وی اظهارامیدواری کرد: این مسابقات در سال‌های آتی با شور و جدیت بیشتر و با حضور خانواده‌های کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

کد خبر: 705238

وب گردی

وب گردی