ضرورت توجه به جنبه‌های علمی قرآن در دستگاه‌های اجرایی

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت توجه به جنبه‌های علمی قرآن در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر محمدتقی آل ابراهیم مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی در جمع متسابقین قرآن و عترت دستگاه های اجرایی استان اردبیل با بیان اینکه گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است، گفت: باید بهترین شیوه‌ و راه‌ها را برای گسترش مباحث قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال قرآن را به عنوان معجزه محبت و هدایتگر همیشگی قرارداده است، افزود: انسان باید در همه شرایط و همه موقعیتها به این آئینه الهی نگریسته و راه صحیح پرستش الهی و زندگی را در قرآن دیده و عمل کند.

آل ابراهیم با تاکید بر جنبه های علمی قرآن، تصریح کرد: قرآن کریم ودیعه بزرگ الهی است و همه مسلمانان در هر پست و مقامی که هستند وظیفه دارند قرآن را پاس داشته و آن را آموخته، فهمیده و به دیگران نیز منتقل کنند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برای مسابقات استانی قرآن و عترت کارشناسان و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اظهارامیدواری کرد: همکاری های علمی و اجرایی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در راستای پیشبرد اهداف سازمان ها روز به روز افزایش یابد.

کد خبر: 705240

وب گردی

وب گردی