سامسونگ ماهانه یک میلیون دلار برای تشویق توسعه دهندگان تایزن هزینه می‌کند

سامسونگ با رونمایی از برنامه‌ی تشویقی برای افزایش توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای تایزن، ماهانه یک میلیون دلار جایزه برای برنامه‌های برتر در نظر گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، در دنیای سیستم عامل‌های موبایل این روزها دو بازیگر اصلی حضور دارند که یکی اندروید و دیگری iOS است. این دو سیستم عامل بیشترین جامعه‌ی کاربران را در دنیای موبایل به خود اختصاص داده‌اند و این واقعیتی است که کاملا روشن است. هر دو پلتفرم به موجب بهره‌گیری از لیست بلندبالای اپلیکیشن‌های کاربردی بسیار پرطرفدار بوده و سایر سیستم‌‌ عامل‌ها نیز به همین دلیل قدرت رقابت با اندروید و iOS را ندارند. سامسونگ برای استقلال بیشتر و در اختیار داشتن سیستم عامل اختصاصی خود، پلتفرمی با نام تایزن ارائه کرده که با وجود گذشت ۴ سال از زمان انتشار آن، هنوز نمی‌توان اپلیکیشن‌های زیادی برای این پلتفرم پیدا کرد. کره‌ای‌ها نیز با آگاهی از این موضوع استراتژی‌های جدیدی برای پیشبرد اهداف خود و افزایش تنوع اپلیکیشن‌ها به کار خواهند بست.

سامسونگ ساعاتی پیش از برنامه‌ی تشویقی توسعه‌ی اپلیکیشن موبایل برای تایزن رونمایی کرده که هدف از آن، جذب هر چه بیشتر توسعه‌دهندگان برای خلق اپلیکیشن‌های کاربردی ویژه‌ی تایزن است. با بهره‌گیری از این برنامه، توسعه‌دهندگان می‌توانند در صورت استقبال از اپلیکیشن‌هایی که توسعه داده‌اند، به ازای هر اپلیکیشن ۱۰ هزار دلار جایزه از سامسونگ دریافت کنند. اپلیکیشن‌های موردنظر می‌توانند در شاخه‌‌ی شبکه‌های اجتماعی، بازی، سبک زندگی و سایر موارد باشند.

توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشنی در سیستم عامل تایزن توسعه داده یا در دست تولید دارند، لازم است از ژانویه سال ۲۰۱۷ که ثبت‌نام در این برنامه‌ی تشویقی آغاز خواهد شد، با مراجعه به آدرس incentive.tizenstore.com اپلیکیشن خود را ثبت کنند. سامسونگ برای تعیین برندگان جوایز ۱۰ هزار دلاری به سراغ اپلیکیشن‌های ثبت‌شده‌ با بیشترین آمار دانلود خواهد رفت و این جایزه را به ۱۰۰ اپلیکیشن پرداخت خواهد کرد که ماهانه هزینه‌ای یک میلیون دلاری روی دست سامسونگ می‌گذارد. این برنامه به مدت ۹ ماه (از فوریه تا اکتبر) اجرا خواهد شد که به این ترتیب در مجموع مبلغ ۹ میلیون دلار برای سامسونگ هزینه در بر خواهد داشت.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 705251

وب گردی

وب گردی