آنالیز ترکیب دیدار ایران-سوریه/ شاگردان کی روش دوسال پیرتر از حریف

سه پرسپولیسی و یک استقلالی در ترکیب امروز تیم ملی حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با سوریه در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد و کارلوس کی روش با ترکیبی جالب توجه تیمش را وارد زمین خواهد کرد.

سوشا مکانی درون دروازه جایگزین علیرضا بیرانوند شده است. مرتضی پورعلی گنجی در کنار سیدجلال حسینی در خط دفاعی قرار دارد و مدافعان کناری همان نفرات قبلی هستند.

در خط هافبک امید ابراهیمی وارد زمین شده و در کنار سعید عزت اللهی قرار گرفته است. اشکان دژاگه به همراه مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش سه بازیکن پشت سر کریم انصاری فردی هستند که جایگزین سردار آزمون شده است.

میانگین سنی تیم ملی در بازی امروز 26/27 سال است یعنی تقریبا دو سال از تیم سوریه مسن تر است. از طرفی سه بازیکن 30 و بالای 30 سال در ترکیب تیم ملی به چشم می خورند. سیدجلال حسینی با 34 سال مسن ترین بازیکن و سعید عزت اللهی با 20 سال جوان ترین بازیکن تیم ملی در این بازی به حساب می آیند.

تیم فوتبال پرسپولیس با داشتن سه نماینده بیشترین بازیکن را در بین 11 نفر اصلی از آن خود کرده است. استقلال هم پس از مدت ها یک نماینده در ترکیب اصلی تیم ملی دارد. 7 بازیکن دیگر تیم کارلوس کی روش لژیونر هستند که در لیگ های نروژ، قطر، روسیه، هلند و یونان توپ می زنند. تعداد لژیونرهای ایران و سوریه در این بازی برابر است. البته کیفیت آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است.

602/101

کد خبر: 705254

وب گردی

وب گردی