علوی: آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت برای زائران حسینی مسئلت دارم

وزیر اطلاعات به مناسبت پیاده روی اربعین حسینی طی پیامی گفت: برای همه زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت مسئلت دارم.

به گزارش ایسکانیوز، پیام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشور به مناسبت پیاده روز اربعیت حسینی در ادامه آورده می شود:

بار دیگر شمیم روح افزای اربعین حسینی (علیه السلام) دل و جان میلیون ها مشتاق زیارت تربت پاک حضرتش را نوازش داده، کاروان های دلداده با زمزمه ی عاشقانه و اشک های غمگنانه، آهنگ دیار قبله ی دل ها نموده و پروانگان عاشق، به عشق طواف شمع فروزان حرم پاکش به پرواز درآمده اند.
در این شور و نوای شیفتگی و شیدایی کربلا و تربت پاک شهیدان، کدامین دل واله و شیدا است که سودای سلام بر سالار شهیدان در سر نداشته باشد و کدامین جان به سوگ نشسته است که پروانه وار به سوی آن دیار پر نکشد.
در این روزها، فوج فوج زائرین حسینی، در اوج سادگی و اخلاص و معرفت، با پای دل، زائر مراد دل ها می شوند و چه بسیار عاشقانی که از سفر عشق، جا مانده و دل خود را با زائرین، همراه نموده اند.
برای همه ی زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و برای خادمین با اخلاص آنها (در ایران و عراق) آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت دارم.
از محضر عزیزان عاشق که توفیق زیارت یافته اند، از صمیم دل استدعا داریم که خدمتگزاران خویش در عرصه ی امنیت، سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا له الفدا) و این خدمتگزار کوچک را با برکت دعای خود همراه نمایند.
باشد که دعای خیر شما مایه ی توفیق روزافزون فرزندانتان در صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های حکیمانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حفظ و حراست از امنیت کشور و صیانت از آرامش ملت عزیز و سربلندتان باشد.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات

302/300

کد خبر: 705282

وب گردی

وب گردی