بهره مندی بیش از 230 هزار دانش آموز از برنامه های علمی کانون

معاون پرورشی فکری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سال گذشته 13 هزار و 752 فعالیت علمی در کانون وجود داشته، عنوان کرد: 236 هزار دانش آموز از این فعالیت ها استفاده کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز،رضا قمرزاده معاون پرورشی فکری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری سومین جشنواره زیست فناوری دانش آموزی که در ساختمان معاونت فناوری برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته 13 هزار و 752 فعالیت علمی در کانون وجود داشته، عنوان کرد: 236 هزار دانش آموز از این فعالیت ها استفاده کرده اند و ظرفیت خوبی در عرصه فعالیت های علمی در کانون پرورش فکری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در کانون افرادی با انگیزه فعالیت می کنند، گفت: بنابراین خروجی های خوبی از فعالیت های انجام شده به دست آوردیم و در تعامل با آموزش و پرورش موفق بودیم.

معاون پرورشی فکری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: با توجه به توفیقات کسب شده تفاهم نامه هایی منعقد کردیم تا از ظرفیت های موجود در ستاد برای دستیابی به اهداف بهره مند شویم.

قمرزاده یادآور شد: در این راستا برگزاری جشنواره ها فعالیت های آموزشی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت های پیش فناوری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شکل گیری اتوبوس سیار علمی همراه با کتابخانه های سیار از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده، یادآور شد: شکل گیری کارناوال علمی از دیگر برنامه هایی است که نسبت به اجرای آن اقدام می کنیم.

وی بیان کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان 120 کتابخانه سیار و همچنین تریلی با مأموریت برگزاری برنامه های هنری داشته که این تریلی مأموریت 260 روزه برای اجرای این برنامه ها دارد.

204/200

کد خبر: 705309

وب گردی

وب گردی