گوشی وان‌پلاس ۳T رسما معرفی شد

پس از شایعات مختلفی که در چند روز گذشته منتشر شده بود، گوشی OnePlus 3T معرفی شد. این گوشی که مدل ارتقا یافته‌ی وان‌پلاس ۳ به حساب می‌آید با سخت افزار قوی‌تر و یکسری ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ براساس اطلاعات منتشر شده گوشی وان‌پلاس ۳T از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ بهره می‌برد و شش گیگابایت رم خواهد داشت. این موضوع باعث شده که گوشی جدید شرکت وان‌پلاس در اجرای برنامه‌های مختلف قدرت لازم را داشته باشد و کاربران سرعت مناسبی را تجربه کنند.

گوشی وان‌پلاس ۳T با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که یک مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم خواهد داشت. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور IMX 298 سونی خواهد بود. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی هم روی این گوشی قرار گرفته است.

تلفن همراه هوشمند جدید شرکت وان‌پلاس با رابط کاربری Oxygen عرضه می‌شود؛ اما شرکت وان‌پلاس گفته که اندروید ۷٫۰ هم به‌زودی برای این محصول عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول با قیمت ۴۳۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۴۷۹ دلار راهی بازار می‌شود.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 705358

وب گردی

وب گردی