دومین نشست گزینش دانشجو، انتخاب استاد در راستای ضرورت تحول در آموزش معماری کشور

معماران معاصر ایران در نشست ضرورت تحول در آموزش معماری کشور در موزه امام علی (ع) سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از وزارت راه و شهرسازی، دویست و بیست و هفتمین گفتمان هنر و معماری و دومین نشست گزینش دانشجو، انتخاب استاد در راستای سلسله نشست‌های ضرورت تحول در آموزش معماری کشور، توسط انجمن مفاخر معماری ایران و با همکاری موسسه آموزش‌عالی معماری و هنر پارس در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع)، امروز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

در دویست و بیست و هفتمین گفتمان هنر و معماری، مهندس فرهاد احمدی، دکتر گیتی اعتماد، دکتر مصطفی بهزادفر، دکتر سعید حقیر، دکتر منوچهر شکوفی، پروفسور محمود گلابچی و مهندس حمید میرمیران سخنرانی خواهند کرد.

شرکت برای علاقمندان در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند امروز ( ۲۶ آبان‌ماه) به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است نشست دویست و بیست و ششمین گفتمان هنر و معماری ایران، تحت‌عنوانِ این خانه... ه. ؛ مبتنی بر زمان به دبیری پرویز طلایی ۱۹ آبان‌ماه برگزار شد و به بررسی پروژه‌ای متعلق به زوجی معمار در دهه ۴۰ که نمایش قدرتمندانه‌ای از معماری بود اختصاص داشت.

101/402

کد خبر: 705378

وب گردی

وب گردی