سوپر ماریو یک ماه دیگر به آیفون و آیپد می‌آید

کنفرانس رونمایی از آیفون ۷ را به خاطر دارید؟ شرکت اپل در حرکتی بسیار جالب، خالق مجموعه بازی‌های «سوپر ماریو» یعنی «شیگرو میاموتو» را روی سن آورد تا از یک بازی موبایل ماریو رونمایی کند. نینتندو دیروز خبر داده که بازی Super Mario Run قرار است در روز ۱۵ دسامبر سال جاری، یعنی دقیقا یک ماه دیگر، روی آیفون و آیپد عرضه شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ در روز پانزدهم دسامبر سال جاری، می‌توان بازی Super Mario Run را اپ‌استور به صورت رایگان دانلود کرد. این بازی سه حالت مختلف دارد و می‌توان این سه حالت را به صورت رایگان امتحان کرد. اگر می‌خواهید تمام مراحل این سه حالت آزاد شوند، یک بار ۱۰ دلار پرداخت می‌کنید. با پرداخت ده دلار به صورت نامحدود به تمام بخش‌ها دسترسی خواهید داشت.

در بازی Super Mario Run، ماریو خودش به سمت جلو می‌دود. شما با اشاره روی صفحه، می‌توانید از روی موانع بپرید. باید در طول مراحل دشمنان را نابود کنید، حرکات جالب بزنید و هم‌چنین سکه جمع کنید. مثل تمام بازی‌های سوپر ماریو، با رسیدن به پرچم، مرحله تمام می‌شود.

بازی Super Mario Run با دستگاه‌های آیپاد، آیفون و آیپد که سیستم عامل iOS بالاتر از ۸٫۰ دارند سازگاری دارد. بازی در ۱۵۱ کشور به صورت همزمان عرضه خواهد شد و از زبان‌های بسیار زیادی، که البته فارسی شامل‌شان نمی‌شود، پشتیبانی می‌کند.

منبع:دیجی کالا

203/201

کد خبر: 705402

وب گردی

وب گردی