برگزاری همایش شناخت پدیده اعتیاد و روش مقابله با آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با توجه به شناختی که نسبت به پدیده اعتیاد و شیوع آن در قشر جوان جامعه پیدا کرده ، برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی اقدام به برگزاری جلساتی برای عموم مردم کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سخنرانی علمی شناخت پدیده اعتیاد و روش های مقابله با آن روز گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد. دکتر مجتبی عرب نژاد درباره برگزاری این مراسم به ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با توجه به شناختی که نسبت به پدیده اعتیاد و شیوع آن در قشر جوان جامعه پیدا کرده، برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی اقدام به برگزاری جلساتی برای عموم مردم کرده است.

وی ادامه داد: در این زمینه همکاری های لازم با ستاد مبارزه با مواد مخدر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و همکاری سمن هایی که در زمینه آسیب های اجتماعی مشغول به کار بودند، ایجاد شد و اقدامات لازم جهت برگزاری سلسه نشست هایی را به صورت هدفمند انجام شد.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان درباره برگزاری این مراسم گفت: این نشست ها به صورت ماهیانه در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می شود و اساتیدی که در این نشست ها سخنرانی می کنند، از بهترین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و دانشگاه علوم پزشکی هستند که در زمینه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اقدامات مناسبی را انجام داده اند.این جلسات در زمینه علمی و پژوهشی بر آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد و روش های مقابله با آن متمرکز است.

وی با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته گفت: نشست روز گذشته با عنوان شناخت پدیده اعتیاد و روش های مقابله با آن با حضور اعضای هیئت علمی ، اساتید و دانشجویان برگزار شد. همچنین بسیاری از کارمندان ادارات مختلف استان در این جلسه حضور داشتند و جلسه به صورت عمومی برگزار شد،سخنران این مراسم نیز بر عهده دکتر عباس افلاطونیان از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بود .

دکتر عرب نژاد افزود: مباحثی که در این جلسه مطرح شد در زمینه آسیب های اجتماعی با رویکرد اجتماعی بود و دکتر افلاطونیان مقاله های خود را در این زمینه ارائه داد.برگزاری این جلسات ادامه دارد.

700/701

کد خبر: 705422

وب گردی

وب گردی