بازدید سجادی از فدراسیون انجمن های ورزشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون انجمن های ورزشی بازدید کرد و عملکرد این مجموعه را رضایت بخش خواند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این بازدید که محمد علیپور رییس این فدراسیون، دلداده مهربان سرپرست دبیری ، سیروس عالمی مشاور اجرایی و رییس انجمن کریکت، پرویز خاکی ریاست دفتر نصرالله سجادی حضور داشتند ، وی ضمن بازدید از کمیته های مختلف فدراسیون با یکایک کارکنان به گفت وگو پرداخت.

نصرالله سجادی سپس با حضور در دفتر رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به بحث و تبادل اندیشه با محمدعلیپور و دیگر مسوولان این فدراسیون پرداخت و درجریان کم و کیف انجمن های تحت پوشش قرار گرفت.

در این نشست صمیمی ، محمد علیپور گزارشی از نحوه فعالیت های 17 انجمن تحت پوشش به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ارایه داد و برخی از مشکلات موجود را با سجادی در میان گذاشت.

سجادی نیز ضمن تشکر از تلاشهای ایشان و دیگر مسوولان فدراسیون و انجمن های تحت پوشش برای آنها آرزوی توفیق روزافزون کرد و ابراز امیدواری نمود که تیم های اعزامی به رقابت های معتبر قاره ای و جهانی به توفیق های بیشتری برسند.

602/101

کد خبر: 705512

وب گردی

وب گردی