راهپیمایی اربعین موهبتی الهی برای جهان تشیع است

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: تجمع اربعین از بزرگترین تجمعات تشیع در دنیاست و یک موهبت الهی برای جهان اسلام و جهان تشیع است و دشمنان حتما نگاه رعب‌آمیزی به آن دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، اصغر سلیمی، گفت: متاسفانه آنگونه که باید این تجمع میلیونی در رسانه‌های بین‌المللی پوشش داده نمی‌شود و به خوبی عظمت آن به جهانیان منتقل نمی‌گردد اما به برکت امام حسین (ع) هر سال این واقعه بزرگتر و عظیم‌تر می‌شود و شکل دشمن‌شکنانه و وحدت‌آفرین بیشتری به خود می‌گیرد.

او افزود: همه حاضرین در این تجمع باید رفتارهای وحدت‌آفرین و مسئولیت‌پذیرانه‌ای داشته باشند و قطعا نیروهای امنیتی و انتظامی به تنهایی توان اداره و حفظ امنیت این تجمع را ندارند و همه در قبال این مساله مسئول هستند و باید نسبت به آن حساس باشند.

نماینده سمیرم تصریح کرد: امیدواریم به برکت امام حسین و به برکت لبیک‌های عظیم در مراسم اربعین دشمنان اسلام و داعش از سرزمین‌های اسلامی دور شوند و مردم و شیعیان جهان نیز رفتار و منش حسینی را در طول سال با خود داشته باشند تا بتوانیم به خوبی از ظرفیت عظیم گردهمایی اربعین بهره ببریم.

او در پایان تاکید کرد: جریان عظیم اربعین نشان دهنده عزم امت اسلام و تشیع است و این پیام را به کشورهای مختلف اسلامی می‌دهد که برای ایجاد وحدت و قدرت و حفظ امنیت باید چشم به مسلمانان داشته باشند و نه دست یاری به سمت ممالکت غیراسلامی دراز کنند.

700/703

کد خبر: 705520

وب گردی

وب گردی