رونمایی  از طرح های پژوهشی  واحد بردسکن دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش

سرپرست واحد بردسکن دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی سه طرح پژوهشی در رشته های کامپیوتر، برق و حسابداری خبر داد.

علی اصغر محمدی درباره فعالیت های واحد بردسکن دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش به خبرنگار ایسکانیوز گفت: این واحد دانشگاهی در این هفته علاوه بر تجلیل از پژوهشگران برتر واحد، 3طرح کارآمد پژوهشی را در رشته های برق، کامپیوتر و حسابداری ارائه می دهد. پژوهشگران ما ، در رشته کامپیوتر، نرم افزار مربوط به صنعت نساجی ،در رشته برق، ترانس های کاهنده و در رشته حسابداری هم در زمینه نواسانات نرخ ارز پژوهش های کارآمدی را انجام داده اند.

او درباره تأثیر ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر واحد بردسکن تصریح کرد: رئیس جدید دانشگاه توجه و نگاه ویژه ای به پژوهش در حوزه های مختلف دارد. میرزاده به علت اهمیتی که به پژوهش می دهد، با افزایش اعتبارهای پژوهشی سبب رونق این موضوع در واحد بردسکن شده است.

سرپرست واحد بردسکن با اشاره به کمک صفر تا صد خیرین در راه اندازی این واحد دانشگاهی، بیان کرد: با وجود اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن، اولین واحد دانشگاهی است که با کمک خیرین و نهاد های مردمی ساخته شده است و تجهیزات و امکانات کمی دارد، ما توانسته ایم که رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق الکترونیک و برق صنعتی و مکاترامیک را به رشته های این دانشگاه اضافه کنیم.همچنین در این مدت با جذب 8نفر اعضای هیات علمی، در جهت بهبود کیفیت آموزشی و علمی این دانشگاه بر آمده ایم.

محمدی در خصوص رهنمود های آیت اله رفسنجانی درباره استفاده بهینه از تمامی شرایط اقلیمی، منابع انسانی یادآور شد: بر مبنای رهنمود های آیت اله رفسنجانی سعی کردیم که پژوهشگران واحد در حوزه های مختلف را با موضوع اقتصاد مقاومتی درگیر کنیم تا از راه انجام پژوهش های مختلف، از منابعی که در اختیار داریم، نهایت استفاده را داشته باشیم.

او در پایان گفت: پژوهشگران ما در رشته های مختلف در تلاشند که با استفاده از نیروهای انسانی کارآمد، در بخش های صنعتی کار آفرینی کنند و با بوجود آوردن درآمد غیر شهریه ای برای دانشگاه بحث اقتصاد مقاومتی را در این واحد عملی کنند.

203/200

کد خبر: 705573

وب گردی

وب گردی