ایجاد صفحه رسمی برای اندروید در اینستاگرام

گوگل به تازگی یک صفحه‌ی اختصاصی برای اندروید در اینستاگرام راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ یکی از قوانین مهم بازاریابی این است که همواره سعی کنیم در جایی حضور داشته‌ باشیم که مخاطبان هم در آنجا هستند. ما اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که مخاطبان تقریبا همیشه در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند و در آن‌ها فعالیت می‌کنند. با این تفاسیر اگر می‌بینیم که نام‌های تجاری و اسم‌های مختلف، هر روز بیش از پیش وارد دنیای شبکه‌های مجازی می‌شوند و در انواع شبکه‌های اجتماعی از فیس‌بوک و اسنپ‌چت و حتی گوگل پلاس -که شاید به اندازه‌ی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک محبوبیت نداشته باشد- حضور دارند، نباید تعجب کنیم.

البته باید در نظر داشته باشیم که محتمل‌ترین و بالقوه‌ترین جایی که در میان این شبکه‌ها می‌توانیم با تبلیغات و نام‌های تجاری روبرو شویم شاید فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام باشد. به این اسامی باید اسنپ‌چت را هم اضافه کنیم که اخیرا روند رو به رشد و قابل‌ملاحظه‌ای از خود نشان داده است. بنابراین کمپانی گوگل هم برای اینکه از رقابت با سایر رقبا در این شبکه‌ها جا نماند، تصمیم گرفته است یک حساب رسمی در اینستاگرام برای اندروید با عنوان android@ ایجاد کند. آن‌ها همچنین در اولین گام خود، کولاژی از شش تصویر را با توضیح (Hello World) در این صفحه منتشر کردند. البته اگر بخواهیم اندکی دقیق‌تر توضیح دهیم، کولاژ فوق از ۴ تصویر و ۲ ویدیو تشکیل شده است؛ ولی ویدیوهای ارائه‌شده در واقع انیمیشن‌هایی کوتاه از حرکت‌های نماد رسمی اندروید (bugdroid) هستند.

به‌طور کلی شما در این ۶ تصویر می‌توانید شماری از محصولات اندرویدی گوگل را ببینید. از موارد قابل‌توجه می‌توانیم به پیکسل گوگل، چند دستگاه نکسوس 6P، یک دستگاه پیکسل C، دو ساعت هوشمند -که از پوشیدنی‌های اندرویدی به شمار می‌روند- و همچنین به سیستم‌های Android Auto و Android Pay و چندین مورد دیگر اشاره کنیم. نسخه‌های اندرویدی که در این تصاویر به چشم می‌خورند شامل دونات، جلی‌بین، آب‌نبات‌چوبی، مارشمالو و در نهایت نوقا هستند.

در حال حاضر نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که مشخصات عمومی و چگونگی فعالیت صفحه‌ی اندروید گوگل و برنامه‌های آن‌ برای به اشتراک گذاشتن موارد جدید با مخاطبان در اینستاگرام به چه شکل خواهد بود. اما به‌هرحال گوگل اکنون یک صفحه‌ی اختصاصی برای اندروید در اینستاگرام ایجاد کرده است و شما هم در صورت تمایل می‌توانید آن را دنبال کنید.

منبع: زومیت

203/201

کد خبر: 705618

وب گردی

وب گردی