سرشماری 85 هزار خانوار در شرق تهران

قائم مقام شهرداری منطقه 13 از سرشماری 85 هزار خانوار ساکن در این منطقه خبر داد و گفت : در این منطقه بالغ بر 85 درصد خانوارها سرشماری شده اند و و تا 28 آبان سرشماری خانوارهای باقی مانده نیز صورت می گیرد .

به گزارش ایسکانیوز ، نجاریان ،با بیان اینکه سرشماری 85 هزار خانوار ساکن در منطقه انجام شده و تا 28 آبان سرشماری خانوارهای باقی مانده نیز صورت می گیرد افزود : در این منطقه نیز بالغ بر 85 درصد خانوارها سرشماری شده اند که 15درصد آن ها در هنگام مراجعه مامور سرشماری حضور نداشتند.

وی ادامه داد: ماموران سرشماری در مراجعه به منازلی که هیچیک از افراد خانواده حضور ندارند یک کد به عنوان کد غیبت و یک شماره تلفن در آن منزل میگذارند که شهروندان با دریافت آن میتوانند به سایت مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و یا با تماس با مامور تلفنی مستقر در ستاد، مراحل نهایی سرشماری را بصورت تلفنی انجام دهند.

قائم مقام منطقه سرشماری را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فعالیت آماری دانست که اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه‌ریزی و مدیریت کشور فراهم می‌کند و همکاری صمیمانه و صادقانه شهروندان در این طرح ملی در پیشرفت و توسعه کشور موثر است.

700700

کد خبر: 705654

وب گردی

وب گردی