تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی/به 16262 نفر از زائران امداد رسانی شد

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧ الی ٢٧ آبان ٩٥ پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی به تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧ الی ٢٧ آبان ٩٥ پرداخت و به ایسکانیوز گفت: تعداد افرادی که به پایگاه های امداد ونجات مراجعه کردند ١٦٢٦٢ نفر بود که طی آن 7970 نفر خدماتی مانند اسکان، کنترل قند و فشار خون دریافت کردند.
وی ادامه داد: 8198 نفر از هموطنان نیز در به صورت سرمایی خدماتی مانند پانسمان و ... دریافت کردند. هم چنین 89 نفر توسط ماموران سازمان امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات در ادامه به عملیات جاده ای در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی از ١٧ الی ٢٧ آبان ٩٥ پرداخت و گفت: تعداد کل عملیات هایی که توسط ماموران امداد و نجات صورت گرفت ٢٧ مورد بود که ص2 عملیات در استان ایلام، 9 عملیات در استان خورستان، 2 عملیات در استان فارس، 2 عملیات در استان ارستان و 2 عملیات در استان کرمانشاه انجام شد.

وی ادامه داد: در بازه زمانی ذکر شده 269 نفر دچار حادثه شدند همچنین ماموران امداد و نجات موفق شدند به 40 نفر از زائران امداد رسانی کنند.

سلیمی افزود: تعداد کل مصدومان 134 نفر بود که 39 نفر آن ها توسط ماموران امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند و 37 نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی تاکید کرد:ماموران سازمان امداد و نجات 18 عملیات رهاسازی را با موفقیت انجام دادند.
700/701

کد خبر: 705719

وب گردی

وب گردی