پارسایی: مراقب باشیم اتفاق انتخابات آمریکا در ایران نیفتد

سخنگوی فراکسیون امید گفت: آقای روحانی همت کنند و اصلاح‌طلب‌ها هم تعامل بیشتری داشته باشند تا اتفاقی که در آمریکا افتاد در ایران نیفتد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین بهرام پارسایی درباره احتمال معرفی یک کاندیدای دیگر در کنار روحانی ازسوی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار کرد: هنوز که ما تا زمان انتخابات فاصله زمانی زیادی داریم. تاکنون هم اکثر دوستان اصلاح طلب بحث عبور از آقای روحانی را نداشته اند و موضع حمایت از ایشان بوده است.

نماینده اصلاح طلب مردم شیراز اظهار کرد: البته یک سری مطالباتی هست. وقتی اصلاح طلب ها از کاندیدایی حمایت می کنند به تبع ایده ها و برنامه هایی هم برایش دارند. انتظار دارند به آنها بها داده شده و بیشتر لحاظ شوند. دولت آقای روحانی تاکنون عملکرد مثبتی در سیاست خارجی و همچنین قانونمداری و اجرای قانون داشته است اما در برخی موارد گلایه هایی هست که اگر تعاملی صورت بگیرد و در کنار هم قرار بگیریم، بهتر است.

وی گفت: اینکه کاندیدای دیگری مطرح شود یا خیر،‌ مصلحتی است که شورای هماهنگی خودش در این باره تصمیم می گیرد.

پارسایی اظهار کرد: یک موضوع که باید توجه سیاستمدارها را به خود جلب کند انتخابات آمریکا بود که کسی پیش بینی نمی کرد این اتفاق بیفتد، الان هم همه پیش بینی ها این است که آقای روحانی انتخاب خواهند شد اما ایشان باید هم همت کنند و هم اصلاح‌طلب ها تعامل بیشتری داشته باشند تا خدای نکرده دچار چالشی نشویم.

سخنگوی فراکسیون امید درباره صحبت های جواد حق شناس مبنی بر احتمال معرفی یک کاندیدا در کنار روحانی نیز گفت: آقای حق شناس یک نفر است که این حرف را زده است اما اکثریت نظرشان این است که از آقای روحانی عبور نخواهیم کرد. اما به هر حال دغدغه هایی هست که باید لحاظ شود تا انشالله دور بعد هم دولت آقای روحانی و حامیان اصلاحات کل کشور تداوم داشته باشد.

306/300

کد خبر: 705731

وب گردی

وب گردی