آیا HTC در حال ساخت گوشی HTC One X10 است؟

به نظر می‌رسد که شرکت HTC قصد دارد چند گوشی جدید با نام‌های HTC 10 Evo که همان HTC Bolt است، HTC Desire 650، HTC Desire 10 Pro و HTC One X10 راهی بازار کند.

به گزارش ایسکانیوز، گوشی HTC 10 Evo مدل بین المللی گوشی HTC Bolt به حساب می‌آید که مدتی پیش در آمریکا معرفی شد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، سه گیگابایت رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی بعدی که HTC Desire 10 Pro نام دارد، از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی Helio P10 روی آن قرار گرفته و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو دارد. همچنین مشخص شده که دو سیم‌کارته خواهد بود.

محصول بعدی این شرکت هم HTC One X10 خواهد بود که به نظر می‌رسد جایگزین HTC One X9 می‌شود. یک گوشی دو سیم‌کارته که از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل راهی بازار می‌شود. تراشه‌ی Helio P10 و سه گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی دارد که به لرزشگیر اپتیکی عکس مجهز شده و می‌تواند با فرمت RAW عکاسی کند.

هنوز مشخص نشده که این گوشی‌ها کی راهی بازار می‌شوند.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 705774

وب گردی

وب گردی