اعزام دانشجویان شهداء و ایثارگر واحد بوکان به مشهد مقدس

اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این سفر زیارتی که با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان انجام شد دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر به زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.

حمید احمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان در مزار شهدای شهرستان بوکان گفت: از مساعدتها و همکاریهای صمیمانه و توجه ویژه دکتر انور ضیائی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان تشکر نمود و افزود : این اردو با حضور 33 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد بوکان و به مدت چهار روز به این سفر زیارتی اعزام و روز یکشنبه نهم آذر ماه به بوکان بازخواهند گشت.

وی در ادامه افزود : همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است

احمدی گفت : دانشجویان به عنوان سرمایه های عظیم کشور به شمار می روند و انشالله به نحو شایسته به مردم و مملکت شهید پرور ایران خدمت رسانی کنند و در محضر شهدا شرمنده نشویم

حضور در زیارتگاه ها، بازدید از موزه حرم رضوی و بازدید از تفرجگاه ها و بازار و برگزاری مسابقه کتبی از برنامه های جانبی این سفر زیارتی خواهد بود.

مراسم بدرقه این دانشجویان در مزار شهدا شهرستان بوکان برگزار شد که در پایان این مراسم نیز حاضرین با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان را گرامی و به مشهد مقدس اعزام شدند.

200

کد خبر: 705796

وب گردی

وب گردی