پوتین: روسیه هر کاری که ضروری باشد برای حفظ توازن راهبردی در جهان انجام خواهد داد

رئیس جمهور روسیه گفت کشورش برای حفظ توازن راهبردی در جهان هر اقدابه رغم تلاش هایی که برای برهم زدن توازن قوای راهبردی در جهان صورت می گیرد، روسیه هر کاری که ضروری باشد برای حفظ این توازن در جهان انجام خواهد داد. می که ضروری باشد انجام خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، پوتین در دیدار با مقامات وزارت دفاع روسیه و سازمان صنایع دفاعی روسیه خاطرنشان کرد روسیه در تلاش هایش برای طراحی و توسعه سامانه های تسلیحاتی پیشرفته، به همه تعهدات بین المللی خود کاملا پایبند می ماند.

رئیس جمهور روسیه گفت: «ما در روسیه مانند دیگر کشورها، سامانه های تسلیحاتی پیشرفته طراحی می کنیم و زمانی که سامانه تسلیحاتی جدیدی می سازیم کاملا به تعهدات بین المللی مربوط به آن پایبند هستیم. در حالی که متاسفانه دیگر کشورها توافقنامه هایی را که قبلا امضا کرده اند - مثلا در بخش پدافند هوایی - نقض می کنند. قطعا چنین کاری برای برخوردار شدن از مزایا به صورت انفرادی صورت می گیرد».

پوتین خاطرنشان کرد به رغم تلاش هایی که برای برهم زدن توازن قوای راهبردی در جهان صورت می گیرد، روسیه هر کاری که ضروری باشد برای حفظ این توازن در جهان انجام خواهد داد.

وی افزود ما تلاش ها برای تغییر دادن و نقض این توازن را بسیار خطرناک می دانیم.

کد خبر: 705958

وب گردی

وب گردی