سرپرست سازمان امداد و نجات: ١٢٣٢٩نفر از زائران سید الشهدا (ع) خدمات امدادی دریافت کردند

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧ آبان تا ساعت 7:30صبح 29 آبان پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی به تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧ آبان تا ساعت 7:30صبح 29 آبان پرداخت و به ایسکانیوز گفت: تعداد کل مراجعان به پایگاه های امداد و نجات ٢٣٧١٩نفر بود که طی آن ماموران امداد و نجات به ١٢٣٢٩نفر از زائران اباعبدالله حسین (ع) خدمات امدادی شامل اسکان،کنترل قند و فشارخون و... ارائه دادند.

وی ادامه داد: ١١٢٩٣نفر از زائران نیز خدمات سرپایی مانند پانسمان و .... دریافت کردند. همچنین ماموران سازمان امداد و نجات 138 نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند که 119 نفر از طریق انتقال زمینی و 19 نفر از طریق انتقال هوایی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح عملیات ترافیکی در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی از ١٧ الی ٢٩ آبان ٩٥ پرداخت و گفت: کل عملیات هایی که توسط سازمان امداد و نجات انجام شد ٣٨مورد بود که 21 عملیات آن در استان ایلام، 10 عملیات در استان خوزستان،3عملیات در استان لرستان،2 عملیات در استان فارس و 2 عملیات در استان کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: طی زمان ذکر شده 364 نفر دچار حادثه شده و ماموران امداد و نجات به 165 نفر از این مجروحان خدمات امدادی ارائه کردند.

سلیمی با اشاره به نحوه انتقال مصدومان گفت: به طور کلی 49 نفر از مصدومان این عملیات ها به مراکز درمانی منتقل شدند، 41 نفر از مصدومان به صورت زمینی و 8 نفر به صورت هوایی به مراکز درمانی مربوطه انتقال داده شدند. سایر مصدومان توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تاکید کرد: در جریان این عملیات ها ماموران امداد و نجات به 14 نفر از زائران اباعبدالله الحسین خدمات سرپایی ارائه کردند و هم چنین موفق شدند طی عملیات رها سازی 20 نفر را نجات دهند.

700/701

کد خبر: 705962

وب گردی

وب گردی