امیلیا کلارک به «جنگ ستارگان» پیوست

 امیلیا کلارک ستاره بریتانیایی که با بازی در «بازی تاج و تخت‌» به شهرت رسید، پا به دنیای «جنگ ستارگان» گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، در فیلم تازه‌ای برگرفته از داستان هان سولو در «جنگ ستارگان» آلدن ارنرایک نقش هان سولو و دونالد گلاور نقش دوست قاچاقچی او لاندو کالریسیان را بازی می‌کنند.

کلارک که در سریال «بازی تاج و تخت» نقش یکی از شخصیت‌های اصلی به نام دنریس تارگرین را بازی می‌کند، در کنار ارنرایک و گلاور نقش‌های اصلی فیلم را بازی خواهند کرد.

فیل لرد و کریس میلر نویسندگان فیلمنامه و مدیران تولید اجرایی آن از ماه اکتبر به این سو برای انتخاب بازیگر زن اصلی هنرپیشگان بسیاری را آزمودند. از چهره‌هایی که برای گرفتن این نقش آزموده شدند می‌توان به تسا تامپسون بازیگر فیلم‌های «سلما»‌ و «کرید»، نایومی اسکات، زویی کراویتز و جسیکا هنویک اشاره کرد.

این فیلم مستقل از دنباله «جنگ ستارگان» است و پیش از اکران «جنگ ستارگان: امیدی تازه» به سینما خواهد آمد. کار تولید فیلم از ژانویه ۲۰۱۷ و اکران آن از ماه می سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

بر اساس خبرهای رسیده از صحنه فیلمبرداری «بازی تاج و تخت»، کار فیلمبرداری بیشتر بازیگران فیلم تا پایان سال جاری میلادی به پایان می‌رسد. بنابراین کار ساخت این فیلم تداخلی با حضور کلارک در «بازی تاج و تخت» نخواهد داشت.

کلارک علاوه بر بازی در سریال تلویزیونی پرطرفدار «بازی تاج و تخت» در سینمایی‌های مشهوری چون «نابودگر: جنسیس» و «من پیش از تو» نیز بازی کرده است.
منبع: خبرآنلاین
501500

کد خبر: 705971

وب گردی

وب گردی