حضور 15 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سفر معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: با همکاری بسیج دانشجویی، 15نفر از دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به جمع راهپیمایی اربعین حسینی پیوستند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر وحید خطیبی، پیاده‌روی اربعین را جلوه‌ی زیبای وحدت، همدلی، ایثار و تقویت باورهای معنوی دانست و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، «شروع جاذبه‌ی مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابربن‌عبداللَّه را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی، در دل من و شماست. کسانی که معرفت به اهل‌بیت دارند، عشق و شور به کربلا همیشه در دلشان زنده است. این از آن روز شروع شده است.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، پیاده‌روی اربعین حسینی را زنده نگه داشتن اهداف والای امام حسین(ع) و قیام عاشورا دانست و افزود: «پیروان مکتب حسینی با حضور گسترده و خودجوش در پیاده‌روی اربعین، به جهانیان نشان دادند که نه داعش و نه سایر گروه‌های تروریستی تکفیری، نخواهند توانست ذره‌ای از ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را کم کنند.»
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به حضور جمعی از اهل تسنن و مسیحیان در پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد: «وجود مقدس امام حسین(ع) همانند خورشیدی است که تا قیامت، همیشه فروزان و ملجا عاشقان و پیروان آن حضرت خواهد بود.»

700/701

کد خبر: 706102

وب گردی

وب گردی