دانشجوی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  به عنوان جوان برتر کشور برگزیده شد

پدرام فروغی شاد، دانشجوی رشته الکترونیک دانشکده سما کرج موفق به کسب عنوان جوان برتر کشور شد .

به گزارش ایسکانیوز، پدرام فروغی شاد پس از موفقیت در کسب عنوان های جوان برتر شهرستان کرج و جوان برتر استان البرز ، همزمان با مراسم شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان در سالن علامه امینی دانشگاه تهران به عنوان جوان برتر کشور توسط جناب آقای دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان کشور و با حضور برخی از مسئولین عالی رتبه ، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان جوانان کشور، معاون دانشجویی و جوانان کشور، معاون دانش آموزی و پیش دبستانی کشور، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان امداد و نجات و جمعی از مسئولین مربوطه همه سال با حضور جمع کثیری از جوانان و مسئولین استان های مختلف کشور برگزار می شود و به جوان برتر این سازمان که حائز شرایط لازم باشد لوح تقدیر و هدایا تعلق می گیرد.
فروغی شاد تا کنون عنوان های دیگری را مانند مخترع برتر کشور، عضو برتر دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور (سازمان سما)، پژوهشگر برتر سال و ... را کسب نموده است. او همچنین اختراعات و مقالات متعددی را به ثبت و چاپ رسانده است.
این دانشجوی توانمند کشورمان سابقه اجرایی مفیدی را نیز در سطح استان و شهرستان و حتی در برخی از همایش ها و طرح های ملی داشته و در حال حاظر دبیر شورای مرکزی مجمع جوانان استان البرز و نماینده این استان در مجمع کشوری جوانان، عضو گروه مشاورین جوان شهردار کرج (کارگروه IT ) و... نیز می باشد.
گفتنی است وی در زمینه صنعت و اشتغال‌زایی نیز حضوری فعال دارد و در امر آموزش و پرورش نیروهای متخصص و مشاوره به برخی صنعتگران و پژوهشگران فعال است.

لازم به ذکر است فروغی شاد در حال حاضر به عنوان مدیر کارآفرینی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن البرز نیز فعالیت می نماید.

201

کد خبر: 706107

وب گردی

وب گردی