یکه تازی بسیج در بخش های علمی و نوآوری ها /بسیج نماد الگوی در بخش‌های دیگر کشور باشد

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز بسیج در بخش های علمی و نوآوری ها حرف های زیادی برای گفتن دارد گفت:بسیج نماد الگوی در بخش‌های دیگر کشور باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران گفت:خوشبختانه توفیقی حاصل شد تا از نمایشگاه دستاورد های بسیج طی 5 ساله 90 تا 95 بازدید و عملکرد بسیجیان عزیز را رصد کردم.

وی با بیان اینکه پیشرفت، توجه و کار آمدی که در بخش های قابل توجهی از بسیج بوجود آمده است می تواند الگوی مناسبی برای بخش های دیگر شود افزود: این اتفاق می تواند نماد الگو گیری در بخش های اجرایی و مدیریت اجرایی کشور شود ضمن اینکه باید نگاه ویژه ای به ظرفیت های موجود در بسیج شود و از آن استفاده کنند.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در ادامه تاکید کرد: انتظاری که امام خامنه‌ای و مردم ایران دارند این است که بسیج در همه بخش ها، موضوعات، اقشار و فرصت‌هایی که پیش آمده خودش را نشان دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه ظرفیت های کشور باید پای کار بسیج باشند نشان کرد: بسیج یعنی متن مردم و متن مردم یعنی ظرفیت کشور و انقلاب اسلامی و این ظرفیت ها، ظرفیت کمی نیست و همیشه باید از ظرفیت بسیج در همه عرصه ها استفاده کرد.

وی یادآور شد: امروز بسیج در بخش های علمی و نوآوری ها حرف های زیادی برای گفتن دارد لازم است، بسیج این کارآمدی را نشان دهد که به لطف خدا توانستیم تا امروز بخش ها و ظرفیت عظیم را نشان دهیم.

سردار شیرازی با بیان اینکه نشان دادن این ظرفیت ها هنر می‌خواهد تصریح کرد: این که بتوانیم ظرفیت های بسیج را نشان دهیم به نوعی یک کارآمدی محسوب می‌ شود البته مهمتر از کارآمدی، توسعه این گونه توانمندی ها است تا بتوانیم تمام ظرفیت های موجود در کشور را پای کار بسیج بیاوریم.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: اگر اینگونه باشد هیچ مشکلی را نمی توان برای کشور متصور شد کما اینکه امروز هم مشکلی در این خصوص نداریم.

وی در پایان متذکر شد: ظرفیت های بسیج بسیار بیشتر از آن است که امروز به آن توجه می شود و این مساله نکته اساسی است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

گفتنی است طی برگزاری این نمایشگاه ، سازمان بسیج مستضعفین میزبان بازدیدکنندگانی چون دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی،دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بود.

204/200

کد خبر: 706127

وب گردی

وب گردی