همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج در قالب تفاهم‌نامه‌های علمی، پژوهشی و فناوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرار است تفاهم‌نامه‌هایی را با مجموعه بسیج در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده از دستاوردهای فناورانه دفاع مقدس داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز،حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج کشور، گفت: امروز موفق شدم که از دستاوردهای بسیج کشور در این نمایشگاه بازدید کنم که این بازدید بسیار برای من قابل توجه بود.

وی افزود: همه ما فکر می‌کنیم بسیج بیشتر در عرصه‌های دفاعی و دفاع مقدس فعال است در حالیکه امروز دیدیم بسیج علاوه بر آن عرصه‌ها، در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی،‌ فرهنگی و مخصوصا مسائل علمی، پژوهشی و فناوری فعال شده که این مسئله برای من بسیار جالب بود.

میرزاده ادامه داد: بسیج می‌تواند به خاطر قداستی که محتوای کارش است، با ارتباط با ارگان‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها مابه‌التفاوت‌های نواقص را به آنچه که باید باشیم برساند و ارتقا‌ء دهد.

رئیس دانشگاه آزاد تأکید کرد: ما ارتباط خوبی با بسیج داریم و قرار گذاشتیم تفاهم‌نامه‌هایی را با مجموعه بسیج در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده از دستاوردهای دفاع مقدس مخصوصا دستاوردهای فناورانه دفاع مقدس داشته باشیم و به مجموعه حفظ دفاع مقدس هم پیشنهاد دادیم که این کار را دنبال کنیم.

وی گفت: آنچه در این نمایشگاه دیدیم این بود که بسیج می‌تواند در تمام عرصه‌ها خدمتگزار باشد مخصوصا در عرصه‌هایی که به ما مربوط می‌شود ما با افتخار این همکاری را خواهیم داشت.

204/200

منبع:فارس

کد خبر: 706137

وب گردی

وب گردی