دستگیری کیف قاپ با ده ها فقره سرقت

پلیس آگاهی گفت: کیف قاپی که پس از آزادی مرتکب ده ها فقره سرقت شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پلیس آگاهی؛18 مهر امسال درخواست کمک یک زن جوان، توجه رهگذران خیابان فلسطین را به او جلب کرد که معلوم شد راکب یک موتورسیکلت هوندا 125 گوشی تلفن همراه این زن را سرقت کرده است.
راکب موتورسیکلت در زمان فرار از محل سرقت، به زمین برخورد می کند و شهروندان به قصد دستگیری به وی نزدیک می شوند که سارق با سلاح سرد شهروندان را تهدید می کند و از محل سرقت متواری می شود.
پس از این حادثه پرونده مقدماتی با موضوع "موبایل قاپی و تهدید با سلاح سرد" ، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران برای پیگیری د اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالکِ موتورسیکلت بجای مانده در محل سرقت ، مطلع شدندآخرین بار این موتورسیکلت به صورت قولنامه ای در اختیار یکی از مجرمین سابقه دار بنام "جواد . ش" ( 27 ساله ) قرار گرفته است .
بررسی سوابق "جواد . ش" نشان داد که وی از سال 1385 تاکنون، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون شرارت، سرقت مقرون به آزار ، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و موادمخدر دستگیر و آخرین بار با تأمین قرار ، در آذر94 آزاد شده و مجددا ارتکاب جرایم خود را از سر گرفته است.
با شناسایی دقیق "جواد . ش" به عنوان سارق متواری شده از محل سرقت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه اتابک – خیابان میثم کردند اما در ادامه مشخص شد که "جواد . ش" پس از بجای گذاشتن موتورسیکلت در آخرین سرقتش، با اطمینان از این موضوع که بزودی توسط پلیس شناسایی خواهد شد از مخفیگاهش متواری شده است.
اقدامات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا سرانجام محل تردد "جواد.ش" در قهوه خانه ای در همان منطقه اتابک شناسایی و این متهم سوم آبان امسال طی درگیری شدید با کارآگاهان، دستگیر شد.
"جواد.ش" که پس از دستگیری صراحتا به دهها فقره موبایل قاپی در مناطق شرق و مرکزی شهر تهران بویژه در تهرانپارس، نارمک، ولی عصر، فلسطین و میدان هفت تیر اعتراف کرد.
این سارق که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد، در اعترافاتش اظهار داشت که هر گوشی تلفن همراه هوشمند سرقت شده را به قیمت 100 تا 200 هزار تومان و یا در ازای دریافت مودامخدر مصرفی روزانه خود، به خریداران اموال مسروقه فروخته است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهم و دیگر شکات و مالباختگان، بازپرس پرونده دستور انتشار تصویر متهم با پوشش خط قرمز روی صورت را صادر کرده است.
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی تصریح کرد: از همه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم شده اند، دعوت می شود تا برای شناسایی کامل و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه کنند.

700/703

کد خبر: 706138

وب گردی

وب گردی