دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در مسیر عشق/تصاویر

دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام برای سومین سال متوالی با برپایی ایستگاه صلواتی ( موکب) همراه و همپای مردم استان ایلام در خدمت زوار امام حسین (ع) برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین است.

به گزارش ایسکانیوز، برخلاف سال های گذشته امسال محوریت فعالیت های ستاد ملی اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام با حضور دانشجویان شکل گرفته است که در قالب تشکل های دانشجویی ، کانون های دانشجویی ، هیات های مذهبی و نهایتا کمیته دانشجویی ستاد اربعین با حمایت دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و سایر مسئولان دانشگاه مشغول فعالیت هستند. البته تاکیدات آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده مبنی بر حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش جهانی نیز باعث دلگرمی و تلاش بیشتر مسئولان ذیربط شده است .

ایستگاه صلواتی دانشگاه آزاد اسلامی از 10 روز پیش تاکنون به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت است و با کمک خیرین ، هیات رئیسه دانشگاه ، اعضای هیات علمی ، اساتید ودانشجویان هر روز بیش از 5 هزار نفر پذیرایی انجام می دهد. به راستی که استان ایلام و مرز بین المللی مهران مسیر عشق به امام حسین (ع) است و علیرغم تاکید مسئولان ذیربط مبنی بر تردد از مرزهای دیگر ولی همچنان مردم ایران اسلامی مرز مهران را انتخاب کرد=ده و در شهر 15 هزار نفری مهران فقط بیش از 130 هزار دستگاه خودرو پارک شده است و پیش بینی می شود 70 درصد زوار برای برگشت از مسیر مهران وارد ایران اسلامی شوند که این مهم نیاز مند تلاش بیشتر و شبانه روزی ایستگاههای صلواتی برای خدمت رسانی به زوار است. دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در مسیر عشق به امام حسین قرار دارد و با را اندازی ایستگاه صلواتی، پارکینگ در شهر مهران و ایلام برای خودروهای زوار و اسکان زوار در همایش اربعین حسینی که تجلی عشق و علاقه به اسلام و ائمه اطهار است شرکت کرده است.

گزارش:حیدر داودی

200

کد خبر: 706149

وب گردی

وب گردی