اینتل بخش ساخت گجت‌های پوشیدنی‌اش را تعطیل می‌کند

وقتی اینتل در سال ۲۰۱۴ شرکت Basis را خریداری کرد خیلی‌ها امیدوار بودند که این خرید وضع Basis تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی را بهبود دهد.

به گزارش ایسکانیوز؛ اما ماجرا کاملا برعکس پیش‌رفت و اولین محصول این شرکت که با حمایت اینتل ساخته شده بود از خود عیب و ایرادهایی نشان داد که باعث ایجاد خطر آتش‌گرفتن این محصول شود. همین ماجرا باعث شد ساعت‌هوشمند ساخت این شرکت امسال از بازار خارج شود. حال به نظر می‌رسد که شایعات مربوط به بازگشت این برند به بازار چندان صحت نداشته‌اند. براساس آخرین اخبار بخش تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی شرکت اینتل با حجم گسترده‌ای از تعدیل نیرو مواجه شده‌ است.

برخی از منابع می‌گویند اینتل قصد دارد از حوزه ساخت گجت‌های پوشیدنی به کل خارج شود و به همین دلیل هم به زودی تمام نیروهای این بخش را اخراج خواهد کرد. البته به جز این ظاهرا یکی از محصولات Basis با نام Basis Ruby هم موضوع برخی از شایعات بوده.

تصاویری از این محصول منتشر شده‌اند اما اساسا مشخص نیست که اینتل قصد دارد این ساعت هوشمند را به بازار معرفی کند یا نه. یک ساعت هوشمند که ضربان قلب و فرایند خواب را بررسی می‌کند و برخی از قابلیت‌های اصلی ساعت‌های هوشمند را دارد. حال با توجه به تمایل اینتل به خروج از بازار ساخت گجت‌های پوشیدنی باید سرنوشت این محصول را پیگیری کرد.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 706169

وب گردی

وب گردی