بانوان پرچم داران اقتصاد مقاومتی در کشور هستند

رئیس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: اگر جامعه‌ای رو به رشد می خواهیم بایستی بانوان را باور کنیم و آنان را به عنوان تلاش‌گران عرصه تولید پرچ مدار اقتصاد کشور بدانیم و از مسئولان می خواهیم که توانایی بانوان کشور اعتماد کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از جامعه ایرانی، سمیه حیدری در نخستین گردهمایی کمیته بانوان کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: زنان همانند مردان از دیرباز در تمام فعالیت های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی حضور داشته اند و باتوجه به نقش محوری و فرمایشات مقام معظم رهبری زنان در کشور پرچم داران اقتصاد مقاومتی می باشند.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که بانوان در کنار نقشی که در خانه دارند به فعالیت های بیرون از اقدام می کنند و در کنار وظایف همسری و مادری خود در امور اقتصادی خانواده مشارکت دارند.

حیدری درخصوص تشیکل کمیته بانوان افزود: این کمیته در شهریور ماه سال گذشته راه‌اندازی و از مهر ماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی بانوان در حوزه‌های مختلف هستیم .

رئیس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور تصریح کرد: بانوان می‌خواهند در مراجعی که برایشان تصمیم‌گیری می شود، اعم از شورای حل اختلاف، تأمین اجتماعی و غیره حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دوره از همایش کارگری با حضور بانوان مراکز استان‌ها برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم دوره بعدی این همایش باحضور بانوان ۳۶۵ شهرستان در سطح کشور برگزار شود.

کد خبر: 706171

وب گردی

وب گردی