بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا به نوت ۵ و گلکسی تب S2 هم می‌رسد

طبق آخرین اخبار دریافتی درباره بروزرسانی‌ اندروید ۷٫۰ نوقا روی دستگاه‌های تولیدی شرکت سامسونگ مشخص شده که این بروزرسانی برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب S2 هم عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به شکل تاریخی سامسونگ در ارائه بروزرسانی‌ اندرویدهای جدید به شکل زودهنگام و سریع چندان خوش‌سابقه نبوده است. اما در سال‌های اخیر این شرکت روند قبلی را تغییر داده است و همه نشانه‌ها حاکی از آن هستند که امسال اندروید جدید زودتر از سال‌های قبل به گوشی‌های سامسونگ می‌رسد.

البته این موضوع در حال حاضر صرفا درباره گوشی‌ها و دستگاه‌های رده‌بالای این شرکت صحت دارد و ممکن است ماجرا در مورد دستگاه‌های میان‌رده تا حدی فرق کند.

پیش از این خبرهایی درباره ارائه نسخه بتای اندروید ۷٫۰ نوقا برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge خوانده بودیم. در عین حال گفته شده بود که احتمالا برنامه ارائه اندروید نوقا شامل گوشی‌های گلکسی S6 و S6 edge هم بشوند. حال منتشر شدن این خبر که سامسونگ قصد دارد برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب S2 هم اندروید جدید را منتشر کند اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد.

البته مهم‌تر از اینکه سامسونگ قصد دارد اندروید نوقا را برای چه گوشی‌هایی ارائه کند این است که اندروید جدید به موقع و به سرعت ارائه می‌شود یا نه. از طرفی کاربران گوشی‌های سامسونگ امیدوارند زودتر شاهد عرضه این سیستم‌ عامل جدید باشند و از طرف دیگر بعضی از خبرها حاکی از این نکته‌اند که ممکن است اندروید ۷٫۰ نوقا حتی تا پایان سال میلادی فعلی هم عرضه نشود.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 706208

وب گردی

وب گردی