برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته گرامیداشت پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی ، اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر خالقی مدیر روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی صبح امروز در نشست اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی ، از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در آذر ماه جاری خبرداد.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری امسال نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از سوی استاندار خراسان رضوی به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سپرده شده است، خواستار همکاری نهادهای اجرایی خراسان رضوی در برگزاری باشکوه تر نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی شد.
خالقی، ضمن تشریح اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی گفت: پوستر این نمایشگاه در نشست رسانه ای هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان رونمایی می شود.


وی از راه اندازی سایت رسمی ستاد هفته پژوهش و فناوری به آدرسhttp://researchexpo95.ir/ و سامانه موبایلی (تلگرام و اینستاگرام) توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت :کلیه برنامه‌های ستاد از جمله ثبت‌نام دستگاه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از طریق این سایت انجام می گیرد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش وفناوری خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی در این نمایشگاه خبرد داد و گفت: اطلاع رسانی نمایشگاه از طرق دیگر از جمله تبلیغات شهری(بیلبورد، تلویزیون، مترو ، اتوبوس و پرده آویز)، پخش تیزر، ارسال پیام کوتاه و ... نیز صورت می گیرد.
خالقی اظهار داشت: این نمایشگاه از 14 الی 17 آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
گفتنی است: دراین نشست که در سالن شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، هریک از مدیران روابط عمومی و مدیران پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری این نمایشگاه پرداختند.

204/200

کد خبر: 706236

وب گردی

وب گردی