Amber Weather Elite؛ اپلیکیشن دقیق هواشناسی و نمایش شاخص کیفیت هوا

ماه دوم پاییز را پشت سر گذاشتیم و کم کم هوا سردتر و سردتر می شود. پاییز بر خلاف زمستان شاید غیرقابل پیش بینی ترین فصل سال باشد. از سرد شدن ناگهانی هوا بگیرید تا بارش برف و باران دوست داشتنی آن. از همین رو برای آن که تغییرات جوی به یک باره غافل گیرتان نکند به یک دستیار خوب نیاز دارید.

به گزارش ایسکانیوز، به همین سبب تصمیم گرفتیم از بین هزاران اپلیکیشن هواشناسی موردی دیگر را گلچین کرده و برایتان معرفی کنیم. پیش از انتخاب یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا باید از خود بپرسید که از چنین ابزاری چه انتظاری دارید؟ انتظارات شما تنها به رابط کاربری آن ختم می شود و یا دقت آن نیز یکی از ملاک های شما در انتخاب است؟

خبر خوب آن که برای انتخاب یک اپلیکیشن مناسب در این زمینه، گزینه های بسیار زیادی در فروشگاه گوگل پلی مقابلتان قرار دارد. امروز قصد داریم اپلیکیشن Amber Weather Elite که یکی از ابزارهای خوب و استاندارد هواشناسی به شمار می رود را به لیست گزینه های منتخب شما اضافه کنیم.

محصول استودیوی Amber Mobile Limited با برخورداری از رابط کاربری جذاب و کارآمد، یکی از هوشمند ترین ابزارها در زمینه ی پیش بینی وضعیت آب و هوا به شمار می رود. پس از نصب و ورود به اپلیکیشن مورد نظر، Amber Weather Elite بسته به موقعیت مکانی شما در لحظه تنظیم شده و آماده ی اطلاع رسانی می شود.

این ابزار از رابط کاربری جذابی بر خوردار است و تصویر پس زمینه ی آن با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی تغییر می کند. علاوه بر آن قادر هستید دمای هوا، سرعت و جهش وزش باد، درصد رطوبت هوا، فشار هوا، شاخص UV، نقطه شبنم، برهه زمانی طلوع و غروب آفتاب و… را به صورت لحظه ای، ساعتی و روزانه مشاهده نمایید..

اما یکی از ویژگی های جالبی که Amber Mobile Limited را از دیگر اپلیکیشن های موجود متمایز جلوه می دهد، قابلیت نمایش دادن شاخص کیفیت هوای آن است. با استفاده از این ویژگی قادر خواهید بود به صورت روزانه از کیفیت هوا و میزان آلودگی آن با خبر شده و به صورت مدیریت شده تری پای خود را از خانه بیرون بگذارید.

همچنین این ابزار هواشناسی دارای ده ها ویجت زیبا و شفاف است که می توانید با دانلود موارد دلخواه، آن ها را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. این ویجت ها ضمن افزودن به زیبایی بک گراند تلفن هوشمند اندرویدی تان، سبب می شود تا به شکلی سریع، به وضعیت دقیق آب و هوایی دسترسی داشته باشید.

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 706408

وب گردی

وب گردی