فغانی:  از ۱۶ سالگی من را داور صدا می‌زدند

بهترین داور آسیا گفت: از زمانی که 16 سال داشتم همیشه می‌دانستم که مرا داور صدا می‌زنند.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان روز گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین داور تجلیل شد.

وی در گفت‌وگویی که با سایت AFC داشت، گفت: من در خانواده‌ای به دنیا آمدم که برادرم و برادر همسرم هر دو داور بودند. همچنین پدرم و پدر همسرم در لیگ ایران از داوران حرفه‌ای بودند. آنها تاثیر بزرگی روی من گذاشتند و من ساعت‌ها به تماشا و یادگیری از آنها گذراندم.

وی افزود: از زمانی که 16 سال داشتم همیشه می‌دانستم که مرا داور صدا می‌زنند.

فغانی درباره کمک‌هایش که در فینال بازی‌های المپیک ریو هم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: رضا و محمد همراهان بسیار خوبی هستند و ما گروه ویژه‌ای را تشکیل داده بودیم. به عنوان یک داور وسط شما نیاز دارید از همه جزئیات آگاه باشید و کمک‌هایم این مسیر را برایم راحت‌تر کرده بودند.

داور بین‌المللی کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: این جایزه ویژه را به همه داوران در آسیا تقدیم می‌کنم. در برنامه‌ها و سمینارهای AFC همه ما با هم حضور داشتیم، تلاش کردیم، رشد کردیم. بهترین وقت‌هایمان را با هم گذراندیم و به اوج رسیدیم.

وی عنوان کرد: من باید از AFC و همه داوران آسیا تشکر کنم. پشت این جایزه یک تیم وجود دارد که موفقیت بدون حضور هیچ کدام از آنها به دست نمی‌آمد.

601/101

کد خبر: 706462

وب گردی

وب گردی