همایش نقد و بررسی ناشران حوزه کودک برگزار می شود

همایش نقد و بررسی ناشران حوزه کودک، فردا در انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انجمن فرهنگی کتاب کودک و نونجوان، این همایش که در سالن کودک برگزار می‌شود، به نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد پرداخت.

این همایش به ارائه راهکارهایی برای بهتر اجرا شدن سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب که در اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود نیز می‌پردازد.

همایش ناشران حوزه کودک فردا سه‌شنبه، دوم آذر در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برپا می‌شود.

در این همایش اعضای هیئت مدیره انجمن در کنار دیگر اعضا حضور داشته و رضا هاشمی‌نژاد، عضو این هیئت مدیریت برنامه را به عهده دارد.

ناشران حوزه کودک و نوجوان که در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت داشته‌اند، می‌توانند فردا 9 بامداد تا ساعت12 در این همایش حضور پیدا کنند.

نشانی انجمن بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ، کوی هورچهر، شماره 13 واحدهای 1 و 2 است. ناشران علاقه‌مند به حضور در این برنامه در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 37-88918836 تماس بگیرند.

این برنامه یکی از برنامه‌های متنوعی است که انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در ادامه برنامه‌های هفته کتاب برگزار می‌کند. هفته کتاب امسال از دوشنبه هفته گذشته، 24 آبان آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

انجمن فعالیت ویژه خودش از در‌باره هفته کتاب تا پایان این هفته ادامه خواهد داد.

502500

کد خبر: 706530

وب گردی

وب گردی