دغدغه محک ،  ارائه، ایجاد و توزیع خدمات یکپارچه در سراسر ایران

نشست تخصصی داوطلبان خدمات حمایتی محک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز نشست تخصصی داوطلبان خدمات حمایتی در هفته آخر آبان ماه در محک برگزار شد.

در این نشست که با حضور صدها داوطلب بخش خدمات حمایتی از سراسر ایران، کارکنان و متخصصان مددکاری و روانشناسی محک برگزار شد، موضوعات تخصصی مرتبط با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با هدف طراحی مدل یکپارچه ارتباطی در زمینه‌های «کنترل بحران و سوگ»، «بهترین روش برخورد داوطلبان در حین تشکیل پرونده برای کودکان مبتلا به سرطان»، «مهارت‌های ارتباط مؤثر» و «حل مسئله» به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در این نشست تلاش شد تا با ارائه اطلاعات تخصصی به منظور افزایش دانش داوطلبان و کارکنان روانشناسی و مددکاری، زمینه ارائه خدمات شایسته‌تر به کودکان مبتلا به سرطان فراهم شود.

خدمات حمایتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مؤسسه خیریه محک در طول بیست و پنج سال فعالیت است که با فعالیت مددکاران و روانشناسان، خدمات همه جانبه حمایتی را به کودک به مبتلا به سرطان و خانواده آنها ارائه می‌کند. مددکاران داوطلب این بخش در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی که بخش خون و آنکولوژی کودک دارند حضور می‌یابند و با پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی به کودکان مبتلا به سرطان می‌کوشند تا خانواده‌ها با نگرانی کمتر تنها به درمان کودک خود بیاندیشند.

محک که در آخرین ارزیابی بین‌المللی بر اساس استاندارد NGO Benchmarking حائز رتبه چهارم در میان 299 سازمان مردم‌نهاد در جهان شده است، باور دارد که خدمات حمایتی و درمانی می‌بایست در بالاترین سطح کیفی و به طور عادلانه و یکپارچه به تمامی کودکان مبتلا به سرطان در گوشه و کنار کشورمان ارائه شود و در راستای تحقق این هدف در سراسر ایران تلاش می‌کند. به امید آنکه هر روز بهبودی تعداد بیشتری از کودکان مبتلا به سرطان را جشن بگیریم.

700700

کد خبر: 706575

وب گردی

وب گردی