محسن امیریوسفی ساخت «مداح» را تکذیب کرد

محسن امیر یوسفی ساخت فیلم «مداح» را تکذیب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، چندی پیش جواد نوروزبیگی اعلام کرد که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «مداح» به نویسندگی و کارگردانی محسن امیریوسفی را بر عهده گرفته است، او اظهار داشت در این فیلم رضا عطاران به ایفای نقش خواهد پرداخت.

حال محسن امیریوسفی با انتشار یادداشتی ساخت «مداح» را تکذیب کرده است، او در اینباره نوشت: فیلمنامه «مداح» را سالها پیش نوشتم ولی با توجه به گذشت زمان طولانی و شرایط روحی خودم فعلاً قصد ساخت آن را ندارم، چون تمام دغدغه‌ام حل مشکل اکران "آشغالهای دوست داشتنی" است و نمی‌خواهم بیش از این وارد حاشیه‌های ناخواسته شوم.

«آشغالهای دوست داشتنی» در بهار سال 91 بعد از یکسال و نیم بازنویسی‌های متعدد فیلمنامه پروانه ساخت گرفت و در آن زمان با مشارکت و نظارت بنیاد فارابی فیلمبرداری و تدوین شد. ولی تقاضا برای حضور در جشنواره فجر سال 92 آغاز سوء تفاهم‌ها و بی‌مهری‌ها به این فیلم وحدت بخش سینمای ایران بود تا جائیکه فیلم حتی به هیات انتخاب نشان داده نشد!

بعد از آن برای پیگیری احقاق حق فیلمم سهم بنیاد فارابی را هم خریداری کردم، در این سالها همواره تلاش داشتم اولین نمایش این فیلم در ایران باشد و به همین دلیل آن را به جشنواره های خارجی هم نفرستادم.

«آشغالهای دوست داشتنی» از زمان تقاضای پروانه ساخت تا حال، شش سال از عمر مرا گرفته و در این مدت کار دیگری انجام ندادم و همواره در سکوت خبری پیگیر دریافت پروانه نمایش آن بودم ولی بعد از این همه سال به جای دیدن حاصل زحمات عوامل صبور این فیلم بر پرده سینماها، فقط دل مُردگی و خانه نشینی نصیبم شده است.

بعد ازسالها انتظار هرچه زودتر مشکل اکران این فیلم حل شده و تکلیف آن مشخص شود تا مثل دیگر فیلمهای سینمای ایران مورد قضاوت مردم قرار بگیرد.
501500

کد خبر: 706647

وب گردی

وب گردی